«Реалізація Концепції НУШ: успіхи й проблеми та шляхи їх подолання»

07.11.2019

    «Реалізація Концепції НУШ: успіхи й проблеми та шляхи їх подолання» - такою була тема засідання вчителів початкових класів яке відбулося 13 листопада 2019 року. Вже 2 роки Костичанівська ЗОШ працює відповідно до вимог Нової української школи. Нова українська школа - це цікава, практикоорієнтована, безпечна і дружня до дитини школа. Батьки разом з учителями та адміністрацією школи мають спільну мету - щаслива й успішна дитина.

Про особливості організації навчально - виховного процесу в 1 класі НУШ виступила класовод , Раца О. П.. Вона розповіла про вплив ігрової діяльності, як засобу успішної адаптації першокласників. Вчителька зазначила, що гра - є однією із умов розвитку особистості та формування життєвої компетенції та соціалізації.

Класовод 2 класу НУШ Доголіч Л. Д. покроково проаналізувала хід реалізації Концепції НУШ , зупинилась на успіхах і не обминула проблеми, з якими зіткнулась у роботі . Вчителька каже, що дітям стало цікавіше, вони більш розкуті. Це покоління дітей, не посадиш струнко за партами, як раніше. Вони інші, тому їм це підходить. Кожна дитина може будь-що сказати, запитати і вільно висловити свою думку.

Запровадження у Новій українській школі компетентнісного навчання передбачає і розробку нових підходів до оцінювання. Вони мають бути спрямовані не на визначення того, чого діти НЕ знають чи НЕ вміють, а на виявлення того, ЩО знають і ЩО вміють робити учні. Із інформацією про формувальне оцінювання виступила керівник ШМО Дереневська А.І.

Заступник з навчально виховної роботи , Фолошня Н. В. у виступі «Нова українська школа - це освіта нових сенсів, дитиноцентризму і поваги до кожної людини» презентувала присутнім особливості нової української школи. Реалізація Концепції Нової української школи - завдання, що постає сьогодні перед усіма освітянами. Під час засідання було детально опрацьовано наскрізні уміння учнів початкових класів за новим держстандартом.

На засіданні були розглянуті шляхи, форми і методи удосконалення навчально-виховного процесу. Лозан Н. С. та Русу Ю.Л. майстерно продемонстрували інноваційні технології навчання, нові методи і прийоми роботи на уроках у початкових класах. Ефективними і дуже цікавими для учнів є прийоми «Фішбоун»,

" Ромашка Блума", "Ментальна карта".

У роботі МО брала участь шкільний психолог Каптар І.В. Вона провела з вчителями бесіду на тему «Профілактика емоційного вигорання педагогів». Психолог ознайомила учасників з такими поняттями як «стрес» та «емоційне вигорання», його основними причинами та симптомами, створення умов для психологічного розвантаження педагогів, надання інформації про сучасні техніки і прийоми стабілізації емоційного стану педагогів. Цікавими були вправи «дерево успіху» кольоровий настрій», «кошик побажань», які сприяли емоційному розвантаженню вчителів. Також за допомогою анкетування педагоги мали змогу виявити рівень емоційного виснаження. Наприкінці кожен учасник по черзі дарував один одному позитивні емоції і побажання хорошого настрою на весь день. Психологом були надані поради та пам'ятка щодо запобігання професійного вигорання.

Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати