В.Сухомлинський
26 вересня в кабінеті української мови відбувся
урок-дослідження з української мови з використанням творчої спадщини Василя
Сухомлинського .
Учні працювали над джерелами багатства та виразності
українського мовлення, особливостями синтаксису художнього тексту.
Під час уроку проводилось практичне дослідження,
дослідження - аналіз, комунікативний практикум за творами В,Сухомлинського
.
Одинадцятикласники з'ясовували стилістичну роль
діалогу, прямої мови, роль звертань та однорідних членів речення в оповіданні
В.Сухомлинського «Камінь». А після роботи над «Казкою про щастя» кожен із
випускників вивів свою формулу щастя, орієнтуючись на потреби особистості та
вимоги нашого часу.
27
вересня відбулося засідання методичного об'єднання вчителів з теми:
«Педагогічні ідеї Василя Сухомлинського: практичні впровадження в освітній
процес».
Учителі обмінялися думками про застосування на
практиці спадщини відомого педагога, ідеї якого актуальні й сьогодні.
Проведене засідання сприяло удосконаленню рівня
педагогічної майстерності, ерудиції і компетентності філологів, підвищенню їх
методичного рівня проведення уроків.
В рамках заходів, присвячених 100-річчю з Дня народження В.Сухомлинського, в школі проведено години спілкування на різних темах з використанням порад Василя Сухомлинського та цикл бесід з учнями, в ході яких діти ознайомились з літературною спадщиною видатного педагога, з його оповіданнями та казками. Школярі ще раз переконались, що такі поняття, як милосердя, чуйність, доброта, співчуття, розуміння є дуже актуальними в будь - який час і життєво необхідними для кожної людини.
Сьогодення вимагає від педагогів переосмислення багатьох освітніх цінностей. Те, що сьогодні ми називаємо інтерактивною методикою, В.О. Сухомлинский впроваджував багато років тому. Тому нині є актуальним звернення до гуманістичних основ педагогічної спадщини В.О. Сухомлинського, до його новаторських здобутків.