В.Сухомлинський

28.09.2018

26 вересня в кабінеті української мови відбувся урок-дослідження з української мови з використанням творчої спадщини Василя Сухомлинського .
Учні працювали над джерелами багатства та виразності українського мовлення, особливостями синтаксису художнього тексту.
Під час уроку проводилось практичне дослідження, дослідження - аналіз, комунікативний практикум за творами В,Сухомлинського .
Одинадцятикласники з'ясовували стилістичну роль діалогу, прямої мови, роль звертань та однорідних членів речення в оповіданні В.Сухомлинського «Камінь». А після роботи над «Казкою про щастя» кожен із випускників вивів свою формулу щастя, орієнтуючись на потреби особистості та вимоги нашого часу.

27 вересня відбулося засідання методичного об'єднання вчителів з теми: «Педагогічні ідеї Василя Сухомлинського: практичні впровадження в освітній процес».
Учителі обмінялися думками про застосування на практиці спадщини відомого педагога, ідеї якого актуальні й сьогодні.
Проведене засідання сприяло удосконаленню рівня педагогічної майстерності, ерудиції і компетентності філологів, підвищенню їх методичного рівня проведення уроків.

В рамках заходів, присвячених 100-річчю з Дня народження В.Сухомлинського, в школі проведено години спілкування на різних темах з використанням порад Василя Сухомлинського та цикл бесід з учнями, в ході яких діти ознайомились з літературною спадщиною видатного педагога, з його оповіданнями та казками. Школярі ще раз переконались, що такі поняття, як милосердя, чуйність, доброта, співчуття, розуміння є дуже актуальними в будь - який час і життєво необхідними для кожної людини.

Сьогодення вимагає від педагогів переосмислення багатьох освітніх цінностей. Те, що сьогодні ми називаємо інтерактивною методикою, В.О. Сухомлинский впроваджував багато років тому. Тому нині є актуальним звернення до гуманістичних основ педагогічної спадщини В.О. Сухомлинського, до його новаторських здобутків. 

Фотоальбом