Костичанівський ЗЗСО І-ІІІ ступенів ім.І.Ватаману - заклад, що надає якісну сучасну освіту шляхом вільного творчого навчання відповідно до суспільних потреб, зумовлених розвитком української держави, задовольняє пізнавальні інтереси дитини, сприяє інтелектуальному, фізичному і культурному розвитку особистості, її успішної соціалізації. Пріоритетними є особистісно орієнтований, компетентнісний, інтегрований підходи до освітньої діяльності, які покликані підготувати особистість, спроможну бути активною, здатною осмислено зберігати, самостійно відтворювати власну життєдіяльність, досягати життєвого успіху.

Освітній процес формується з позицій надання якісних освітніх послуг - інтегрування національної освітньої системи у мережу європейського і світового простору.

Стратегія розвитку Костичанівського ЗЗСО І-ІІІ ступенів ім.І.Ватаману -цілеспрямована спільна діяльність адміністрації та педколективу на підвищення якості освіти, яка зумовлена оновленням змісту освіти згідно нового Закону України про освіту, який полягає в необхідності привести її у відповідність із європейськими стандартами, потребами сучасного життя, запитами суспільства щодо надання якісних освітніх послуг.

Ключові переваги стратегії закладу

1. Забезпечення нового змісту освіти (гуманізація, диференціація, інтеграція, науковість) через широке застосування новітніх інформаційних технологій, педагогіки плюралізму і партнерства.

2. Комплексний підхід до розбудови закладу і розвитку здобувача освіти.

3. Орієнтація на створення ситуації успіху та позитивний результат.

Місія

Заклад пропонує своїм здобувачам освіти освітній досвід, який максимально розкриває їхній освітній потенціал. Вони прямуватимуть шляхом, на якому стануть незалежними людьми з широким кругозором, навчаються критично мислити та легко вирішувати проблеми, а також віддано розвиватимуть свої таланти. Саме так, вони створюватимуть кращу версію як себе, так і суспільства  

Після розроблення стратегії розвитку школи перед директором постає важливе завдання - втілити її у життя. Заклад реалізує стратегію через систему планування, в основою якої - річний план роботи школи. Річний план дає змогу директорові ефективно організувати поточну діяльність закладу.

Річний план має бути для закладу робочим функціональним документом, у якому сплановано конкретні кроки для підвищення якості освітньої діяльності школи.

З чого розпочати роботу над річним планом

Кожен заклад самостійно обирає спосіб створення річного плану. Та оскільки річний план є комплексним документом, а його реалізація торкається всіх учасників освітнього процесу, до його розроблення варто долучити вчителів, учнів та їхніх батьків.

Робоча група спершу має проаналізувати виконання попереднього річного плану. Визначивши, що із запланованого вдалося виконати, а що ні, та які незаплановані завдання з'являлися, робоча група зможе ліпше спланувати наступний рік. При річному плануванні важливо враховувати результати самооцінювання закладу, щоб вдосконалити окремі напрями роботи школи.

Важливо під час аналізу минулорічного плану визначити, що завадило його виконати 100%. Наприклад, відсутність фахівців, які можуть виконати ті чи ті завдання, брак часу чи некоректне формулювання самих завдань, відсутність фінансування, на яке заклад розраховував. Такий аналіз дозволить робочій групі зрозуміти причини невиконання тих чи інших частин плану, а також запобігти цьому у майбутньому, передбачивши способи корекції.

Визначення цілей

Важливою частиною річного плану закладу є визначення цілей на навчальний рік та узгодження їх зі стратегічними цілями школи. Наприклад, якщо відповідні операційні цілі окреслено у стратегії розвитку на поточний навчальний рік, ці завдання можна дублювати у річному плані. Нагадаємо, операційні цілі визначають, як заклад буде досягати напрямів стратегічного розвитку та які кроки необхідно для цього зробити. Детальніше цілепокладання ми розглядали в матеріалі "Як розробити стратегію розвитку школи: план для директора".

Структура річного плану

Кожен заклад має право на власний розсуд визначати структуру річного плану. Втім існують усталені практики, на які заклад може орієнтуватися.

Наприклад, структура річного плану може відтворювати структуру стратегії розвитку закладу. Такий підхід спростить підготовку плану та одночасно допоможе деталізувати поставлені у стратегії цілі та визначені завдання. Це і спрощує його підготовку, і відразу працює на деталізацію поставлених цілей та виконання завдань, які потрібні для досягнення очікуваного результату у перспективі розвитку закладу.

Другим варіантом структури плану можуть бути напрями внутрішньої системи забезпечення якості освітньої діяльності та якості освіти. У такому випадку в річному плані будуть враховані усі аспекти освітньої діяльності, представлені в етапах самооцінювання, яке школа має проводити щороку.

Наприклад, структура річного плану може мати такі блоки:

  • освітнє середовище закладу освіти;
  • система оцінювання здобувачів освіти;
  • педагогічна діяльність працівників закладу освіти;
  • управлінські процеси закладу освіти.   

Річний план роботи Костичанівського ЗЗСО 

Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати