Соціально-психологічна служба
Ваш заголовок
Тут починається ваш текст. Натисніть тут і почніть писати. Тимэам тинкидюнт вяш ты ючю ийжквюы факёльиси рыпудяары эи эи йужто зэнтынтиаэ эжт ан мюкиуж граэкйж мэль про экз жкрибэнтур интылльэгэбат но ыльигэнди янвыняры мэдиокретатым зыд про модо адхюк зэнтынтиаэ ед йн натюм нолюёжжэ янтэрэсщэт.
Соціально-психологічна служба - це спільна діяльність психолога та соціального педагога.
Основним завданням служби є: забезпечення процесу соціалізації учнів у навчально - виховній діяльності, захист їхнього психічного, фізичного, соціального і духовного здоров'я, сприяння педагогічно доцільному і безконфліктному входженню молодої людини у світ дорослих, підготовка до самостійного життя в суспільстві, попередження і педагогічна корекція вад та відхилень розвитку особистості.

Соціально-психологічна служба закладу:
- Здійснює психологічний супровід розвитку дитини.
- Визначає психологічну готовність дітей до навчання в школі (діагностична та корекційна робота з дітьми, що виявились не готові до школи).
- Вивчення процесу адаптації першокласників та п'ятикласників до шкільного життя. Профілактична дезадаптація.
- Психологічний супровід розвитку підлітків (діагностика особистісних рис та якостей, особливостей характеру, стимулювання саморозвитку та самовиховання, консультування з особистісних проблем, тематичні бесіди, навчальні заняття, тренінги, психологічна допомога в кризових ситуаціях).
- Допомога в професійному самовизначенні старшокласників.
- Робота з учнями старшого шкільного віку (виявлення психологічної готовності до «дорослого життя»).
- Виявлення «групи ризику» (діти, що мають труднощі в навчанні, поведінці; емоційні розлади).Рекомендації батькам, вчителям, учням.
- Психологічна діагностика важковиховуваності та акцентуації характеру.
- Профілактика правопорушень.
- Орієнтація учнів на здоровий спосіб життя.
- Попередження суіцидної поведінки.
- Пошук шляхів оптимізації навчально-виховного процесу.
- Врегулювання конфліктних ситуацій.
- Робота з обдарованими дітьми.
- Робота з категорійними дітьми (сиротами, напівсиротами, з малозабезпечених сімей, з багатодітних сімей, що постраждали від аварії на ЧАЕС...)

